15 Februari 2011

Ooooooo nu var det sådär länge sedan igen... obs! men jag har svårt att få tid över om man säger så!
Jag önskar i bland att dygnen hade flera timmar. Men nu tycker jag att det bör ha lugnat ner sig med större tillställningar, iaf för denna vecka.

Imorn blir nog jag och Vilde ensamma hemma, om vi inte följer med pappa T till Gävle och kanske besöker lite vänner, om det inte blir alltför sent. Det återstår att se hur dagsformen ser ut.

Idag har det varit mammaträff/lunch/fika som har stått på schemat!
Och denna gång var det min tur att stå för bjudning :) Tacopaj och panacotta med halon till fika :P smarrigt!
Det är alltid lika trevligt att träffa våra skara och så roligt att se barnens utveckling, nu "leker" dom ju nästan med varandra nu.

Nu ikväll blev jag ensam hemma... helt ensam... det var länge sedan jag var det :) vad gör man när man är ensam? TOmas tog med sig Vilde och gick på hockey.

Jag och några mammor fundera på om vi ska åka till Ullared nu i vår. Blir perfekt det till vi ska ha namnfest för Vilde. Hoppas hoppas hoppas att allt blir som vi vill vad det gäller namnfesten :) det finns ju så många olika upplägg på namnfester/cermonier, det är väl i princip bara fantasin som sätter stopp.

Nej nu har jag kommit på vad jag ska göra! Jag ska ner källarn och rensa ur lite mer saker som inte får plats som ska säljas!

Här kommer en bild på dagen för mig och Vilde. Dock lite suddig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0