3 Mars 2010

Hej å Hå!
Då är man här igen! Å vad i hela friden ska jag skriva om! Att summera de halvåret som gått känns som att det går fetingbort. Då rasar nog internet mohaha Ja så händelserikt liv har jag! Ojojoj, som nu tex nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 15! När man väntar på klockan då jäklar har man mycket att stå i. Eller ja, jag väntar på att man bästa kompis Mari ska få en bebis också, enligt farbrordoktorn så skulle den komma igår? men han måste ha räknat fel!  

Nej jag kanske ska gå ut och skotta lite sedan så har jag ju faktiskt en del rustprojekt på G som jag skulle kunna ödsla min tid på.

För övrigt mår jag som en prinsessa (om dom mår sådär jäkla bra så man bara ler heeela tiden) Jag tycker att allt är roligt och är jämt glad :)

Nej nu har jag inte tid med detta hahaha! Skeppåhåjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0