18 mars 2009

Klockan är bara och jag har redan hunnit med en morgonpromenad, frukost, lämnat in bilen på service, tvättat, tittat på vakna och slappat! Underbart :) nu är det bara att vänta på Monica så ska vi gå och träna lite sedan en lååångpromenad på de *såå skönt* Mina ben har fått en chock, en "vilochock"! dom får inte utlopp av den energin som dom brukar.

Senare idag när Tomas slutar jobbet ska vi åka in till barnens hus i Gävle, få se om det finns nå fint där. Efter de blir det hockey :) Brynäs-Djurgården!

I morn blir det förmodligen en tur till Uppsala och hälsa på vårat nyförvärv i familjen :) I måndags blev jag moster :D Mamma blev mormor på hennes födelsedag <3 Lilla Molly <3

Bara roliga dagar väntas :)

Jag bjuder på lite bilder av sovrummet jag rustade nyligen:) Ett rum är klart, ett rum kvar :)
Bilder på ett möblerat rum kommer när städning har avklarats ;)




Efter




Hej å hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0