22 Juni 2010

Hej och Gomorgon!
Idag fick jag sovmorgon :) myyycket skön!
Jag sov till hela kl 8 innan jag blev så hungrig
att jag började se stora gröttallrikar hoppa omkring här!

Idag ska jag inte göra mycket! Bara slappa och tat lugnt! Ah köra lite bil också..
Nu för tiden blir man sååå trött för minsta lilla, åh det är aningen irriterande.
Igår kilppte jag gräset... de gick inte som jag tänkt mig!
Tomas kommentar när han kom hem
-Haha, Har du gett gräsmattan en fanta-frisyr?
Men jag kan säga att det blev så för att jag hade en värdelös handjagare!
Alltså ingen motordriven för dom som inte är så hemma på gräsklippare ;)

Nu ska jag ut och lapa lite sol innnan det är dags att bege sig till Gävle och bb.
Åh om jag får bestämma så får gärna den här bebisen komma ut nu!
H*n har nämligen hittat ett jättebra ställ att ligga och sparka på.... å de börjar göra oont.
H*n måste ha hittat någon bra krypin på höger sida och ner på höften.
Jag har verkligen bara njutit av den här graviditeten!
HEEEELT underbart att vara gravid.
Precis så har jag känt!

Fram till igår, från och med nu vill jag bara att våran bebis ska komma ut!
Jag vill gosa med min bebis! Jag vill ut och gå med vagnen, använda alla saker och kläder.
Det här är ju värre än när man va barn och vänta på tomten! :)

Ha en jävla bra Tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0