2 Juni 2010

Hej hej hallå gott folk!
Idag har det varit min födelsedag :) hela dagen!
En helt underbar dag att fylla år på det här året, strålande sol å inte ett moln på himlen.

Känns som alla man har sett idag har sagt grattis :) sånt är skoj!
Åh så många grattis på fb också, väldigt trevligt måste jag säga.
Jag tror alla har varit på bra humör idag, alla utom bebisen i min magen :/
Det har sparkat och haft sig så det har gjort riktigt ont... en ilande känsla liksom...

Men förövrigt så har jag haft en TOPPENdag!
Åh tack alla för alla presenter! :)
Haha! jag måste bara berätta en rolig sak apropå presenter.
Jag fick ju även en födelsedagspresent av Olle :)
Han kom sjungades in i köket med en ring nu på kvällen :)
Min ring, som jag precis hade tagit av mig för att ta reda på disken.
Gobiten :)

Nu är det nog ta mig tusan dags att sova e ju Torsdag imorn, då måste man vara pigg :)

Jag bjuder på två bilder idag också :) haha








En sak till... icke att förglömma!
Grattis Pelle, kusinvitamin som har blivit pappa idag och till mamma Jenny!


Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! var det du som kommenterat om Sonata Arctica? :) De spelar fredag lr lördag iaf, kommer inte ihåg. Men du har nog hunnit kollat upp de om det nu var du som kommenterade :)



Kom på att jag glömt grattat er till det lilla livet i magen din. Stort grattis och lycka till!

2010-06-14 @ 22:56:30
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0