10 April 2010

Idag har jag inte gjort mycket!
Morgonen började som vanligt med att jag vakar av att jag tror att jag ska svälta ihjäl runt 5-6 tiden. Om man inte har något planerat eller några "måsten" så går tiden jäkla långsamt sådär på morgon. Men som tur var så kom da neighbour in en sväng runt 7 och slog ihjäl några timmar av denna morgon, trevligt trevligt! Det tackar vi för :)

Igår var jag in till valbo och sandviken en sväng... lunch med älsk och sedan leta efter tapeter, det enda jag stötte på var en galen kvinna i en inredningsbutik i valbo haha. Eller galen..jo galen, fast hon var sådär roligt galen. Jag köpte bokstäver till tillskottet i magen :) och då tyckte hon att det var sånt ovanligt och fint namn och det ropade hon i typ hela butiken. Det kändes som allt och alla stannade upp haha

Imorn blir det tvättstugan och promenad sedan kommer Tomas hem och då har jag bestämt att det blir grillning för hela slanten!

Nej nu! Time to bed!


Tomas övar ;) (lilla Milla)





En sista sak jag måste tillägga i detta inlägg!
Min käraste, pappan till mitt barn, min Tomas är nog den stakaste människan jag känner eller någonsin träffat på!

*Usch, vad jag saknar er...*


Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är de för namn? :P



Tomas är grym!

2010-04-11 @ 14:32:24
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0