6 April 2010

Tisdag.... ja hela dagen!

Imorse va jag uppe med Tuppen! Kan man minst sagt säga, jag vaknade kl 5! KLARVAKEN.
Jag låg verkligen och intalade mig själv att jag skulle vara trött, men icke då! Men det va ganska skönt ändå :)
Så jag började sortera papper och fixa och dona.
Vid 8 tiden skickade Erica och frågade om jag var vaken och ville ha kaffe.
Wiiii vad glad jag blev haha!
Sedan låååååångprommis på de med Erica, Nelly och Monica så nu har jag sååån skoskav så det blöder i skorna!! Pain! 

Åhh varför slappna av när man ändå va igång, så jag slängde i sommardäcken i bilen och åkte ner till firman och bytte däck och tvättade bilen. Så idag har jag känt mig jäkla nyttig måste jag säga. Vissa dagar kan det vara så fruktansvärt frusterarnde att vara arbetslös, speciellt om man är van vid att jobba, jag tror jag inte är ensam om den känslan.



Här kommer lite bilder från nu och förr, lite minnen...

Hotellmys i Sundsvall medan pappsen rockar loss


Tomas på resturang, gissa vilken mohaha



Helgmys med a la familja. Maja och jag lekte ofta frisör.


Olle checkar ofta ut en stund före oss andra!


Sist och minst! ;)






Till den som det berör: Man kan polera skit, men det kommer ändå förbli skit!





Kommentarer
Postat av: sanna

Vi har tre. Båda hade redan abonnemang där och när vi sa att vi hade fått bra erbjudande från telia om abonnemang+iphone (vilket vi såklart ljög om) så fick vi jättebra erbjudande från tre, så vi fick till det trots att vi hade lång tid kvar på gamla abonnemangen

2010-04-09 @ 18:45:30
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0