15 Juni 2009

Idag hittade jag en sida på nätet där man kan köpa "Brandskyddsprodukter som är både snygga och trygga" Jag trodde det inte var sant!! Alvarligt talat man kan alltså köpa designad brandfilt, vit eller silverblank pulversläckare och en designad brandvarnare! För typ det dubbla priset också såklart!


Idag har jag fått mycket gjort känner jag! Jag har sökt hur många jobba som helst, tom jobb som inte finns =) Gått igenom en massssa papper, det går ta mig tusan fort att bilda meterhöga högar! Klippt eller snarare plöjt gräs har jag gjort också, nästan så man har lust att asfaltera igen den här lilla onödiga plätten på framsidan å fult blev det också!! Jaja nu är det gjort iaf.


Tomas, ni vet min käraste. Han trodde för någon eller några veckor sedan att han höll på att få en finne i örat... men det gick ju aldrig över så han bytte diagnos och kom fram till att han hade fått en vaxpropp. I lördags stack han iväg till Hälso Kost och köpte "vax-ljus" som man tydligen ska sätta i örat och tända på. Då det bildas en såkallad skorstens effekt. Han gjorde det där i all hast innan han stack iväg på spelning i Rättvik. Söndag kom han hem och sa till mig
- Madde, jag är f*n yr jag... jag tror inte vaxproppen har släppt! Så vi for iväg in till apoteket i Valbo och köpte Revaxör. Som han körde 4 vänder med i örat på söndagkvällen. Imorse när han vaknade hade det fortfarande inte släppt, då var det dags att ringa farbror doktorn! Han åkte dit och kom hem efter ca 15 min och berättade att han hade fått domen
- Kraftig öroninflammation! Bra jobbat =)


För övrigt mår jag bra och är glad =) 


God Natt

Kommentarer
Postat av: sanna

UH! Öroninflammaion... USCH! Stackare!

2009-06-15 @ 23:43:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0