8 Juli 2009

Uhhhhh vad trött jag är! Det är fasen inte en lätt match att jobba med barn hela dagarna! Så som man känner sig i musklerna efter att man har skottat slagg på Gr i 12 timmar, så känner man i huvudet efter 8 timmar med en massa busfrön =) Som igår tex, det va bus och hyss i stort sett hela dagen. Det var ett gäng som hade haft någon sorts "legokrig" det var lego precis överallt! Jag gick fram till grabbarna och sa:


•-           Vet ni vad, jag har ett litet önskemål sen...  

•-          Jaha, vadå svarade en av dom.

•-          Jo att ni städar upp allt lego och lägger de i lådorna.

•-          (Samma svara) Jaha men vet du vad i så fall har jag också ett önskemål! Att få äta hur mycket glass som helst.


Nu kommer det roliga! Frysen gick ju såklart sönder idag det var ju bara till och proppa alla småfrysar fulla men självklart fick inte glassen plats. =) Jag gick fram till den här pojken (som satt och fika) och sa:

•-          Varsågod, ät så mycket du vill!

Den minen skulle man ju ha haft inspelad! Haha!


Nej nu ska jag ner och rota fram en lampa i förrådet. Sedan televisionen!

Bilderna som jag lovade tidigare får vänta ett tag till... ;)

HÄJ DÅ!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha.. oslagbart!

2009-07-18 @ 19:01:23
URL: http://www.metrobloggen.se/sansan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0