5 Juli 2009

Jag måste erkänna att det går lite sisådär att uppdatera min blogg  =) Men jag har så mycket för mig om dagarna och kvällarna så jag har inte så mycket tid över. Skitsamma, jag skriver när jag skriver!


Äntligen har jag införskaffat mig en ny strykbräda!!=) Jag har haft en som jag fick av mamma en gång i tiden (då jag inte strök så mycket, så kvaliteten var inte så nödvändig) helt vinglig och som bör ligga på tippen! Jag har stått ut med den där vingelbrädan allt för länge, jag vet inte hur många gånger strykjärnet har åkt i golvet och hur många svordomsramser som jag har hävt ur mig. Men nu så, nu är det slut på det.


Idag har jag varit trött som bara den! Det har känts som om det är någon som har hängt i mina ögonlock heeela dagen! Har slappat hela dagen och kvällen, fram till nu när dessa tvättberg som låg lite här och var påminde mig om vad jag egentligen skulle göra idag.


  Mycket har hänt sedan sist jag uppdaterade bloggen. Så som bröllop i Finlandia, en massa soltimmar i bikini ;) osv! Äh ligger in bilder ist för att skriva... de blir bra de! fast dom får ni se en annan dag ;)


Men nu orkar jag inte med detta mer ikväll för nu ska jag ta reda på det sista i tvättstugan sedan blir det till att stupa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0