12 Juli 2009

Puhh, nu är det tyst i huset =) Så nu ska jag måla klart det sista i hallen, sedan börja på och sy som jag skulle ha gjort i helgen. Jag har fått för mig att jag ska sy byxor till kidsen =) få se hur det går! Grejen är ju den att börjar jag så kan jag inte sluta. Äh det är roligt med lite "små projekt" (om man inte har några förväntningar)Kanske slutar med att jag sitter här med en hel kollektion haha!


I natt blir det fjärde natten ensam i sängen =( det är fasen tråkigt att sova ensam, specillt när man inte är van. Natt 1 är det nästan lite skönt att sova själv, natt 2 hmmm...helt okej, natt3 går bra men han får ju gärna komma hem =), natt 4 blääää! Kom hem!  =) Men iofs nu kan ju jag passa på att strosa omkring och plocka dona och pyssla lite som jag älskar att göra nattetid, nu har man inte någon som ligger och suckar och ropar på en att man ska komma och lägga sig. =) Fast det finns ju inget som väger upp till att få krypa ner hos sin älskling mer.


Nej nu ska jag sätta igång och måla och sy så jag orkar med morgondagen också!


Återigen får dessa foton vänta ;) (dåligt gjort av mig)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det skoj att grejja om nätterna, jag får jämt en massa energi och briljanta ideèr att börja möblera om och liknande. Mattias kan bli galen på mig. :P

2009-07-15 @ 11:42:59
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/
Postat av: Tomas

Men härligt! Gadda ihop er ni bara! Snart får man väl inte en blund om nätterna och dagarna går åt till att släpa runt på trötta fruntimmer! Nej, Matte, ska vi ta och flytta ihop så får tjejerna dona bäst de vill? ;)

2009-07-16 @ 20:33:03
URL: http://www.nightlife.se/itchydaze
Postat av: madde

Oj vad du lät bitter då Tomas :)haha Jag är väl ALDRIG trött! Ah förutom på morgon då... ;) men jag får ju saker och ting gjorda iaf ;P



JA! :) Sandra det är skönast och fixa och dona på kvällarna, det är ju då man kommer på allt :)

2009-07-17 @ 22:28:59
URL: http://maddehallstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0