27 Augusti 2009

Sådär ja! Nu har jag hittat tillbaka =) Få se hur länge det vara.

Hm... hur börjar man....

Jag kan ju börja med att jag är sjuuuukt trött!!! Jag har även lyckats dragit på mig världens förkyldning och feber. Jag ville bara försvinna idag på jobbet för jag hade sån feberont i ryggen.
Å ja just ja, jag har börjat jobba =) på skolan igen, få se hur länge man är kvar den här gången. Iaf det är huuur roligt som helst! Jag har gått i högvarv nu i två veckor då man lär sig något nytt varje dag. Jag hjälper två små barn som har diabetes om dagarna så nu kan jag (nästan) allt om de. Jag trodde aldrig jag skulle kunna ta sprutor och blodsockerprov på en annan människa spec inte barn då jag höll på att börja grina på akuten när Olleboll ramla och bröt armen, för jag tyckte så synd om honom. El den gången jag skulle vaccinera mig då jag fick ta sprutan i foajen för att jag svimma hela tiden. E bra jobbat det tycker jag!
Ja, tillbaka till tröttheten, den kom inte som ett brev på posten precis... för efter ha jobbat 6.30-17.00 om dagarna så har man väl inte mer än rätt att vara trött kanske! =)

Nej nu måste jag ringa och kolla vart min efterlängtade chokladbit tog vägen =O

Åh inga bilder blev det idag heller! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0